Monday 25 May 2015

Droomboom


ek het ’n boom waaroor ek droom:
die stam groei regop uit die aardkors
en staan daar soos ’n paal bo water –
vreemd in ons droë waterarm land
dan vertak die stam in velerlei dun dun latjies
en sprei ’n blarekroon na die hemel
om ten minste manna uit die lug te haal
my boom se takke vorm ’n kom en gaan
vir voëls van enerse én anderster vere
my boom huisves ’n enorme versamel voëlnes;
sy word in-der-daad ’n verenigde front vir vrede





From: McGregor Poetry Anthology 2013

Published by African Sun Press in association with the McGregor Poetry Festival

ISBN number 978-0-620-62302-5


The Poet:



Engemi Ferreira is gebore in Bloemfontein, getoë in Namibië en het studeer in Pretoria, o.a. drama, kuns en sang. Haar eerste gedigte is inTydskrif vir Letterkunde gepubliseer toe sy vyftien jaar oud was en haar debuutroman Die jaar toe my ma begin sing het, het verskyn toe sy vyf en vyftig was. Tussenin lê ’n rekenaar vol verse, stories en songs

No comments:

Post a Comment